ثابت

ثابت

زندگیمی تو

همه چیمی تو

تنهانزاری

عشق قدیمیتو

من باتوبودم

توشادی وغم

عاشقت شدم

اروم ونم نم

هی تو عشق منی

هی توعمرمنی

نری دلموبشکنی

توعشق مهربون

اگه بری میمیرم پیشم بمون

توشدی واسه من اروم جون

 

دوستان عزیزلطف کنیدتونظراتتون ازشکلک استفاده نکنیدچون بقیش حذف میشه یابدون پاسخ تاییدمیشه.نمونش هم میتونین توکامنت هاببینین!




نظرات شما عزیزان:

نیلوش
ساعت15:45---23 اسفند 1391
سهلووووووووووم اجی های گلم لینک شدین منم لینک کنین ممنون
پاسخ:سلام.باشه مرسی ک لینک کردی الان میلینکمت


azar zamani
ساعت14:18---19 اسفند 1391
نسترن ومریم عزیزم با سپاس ودرود فراوان از اینکه اومدید دوستون دارم
مریم:ماهم ازشما سپاسگذاریم شما اول اومدی خجالتمون دادی


azar zamani
ساعت17:11---16 اسفند 1391
سلام نسترن جون من عاشق گل نسترن زردم وبتون زیباست منتظر تونم

♥ღஜܓܨشبـــــــــــنم ♥ღஜܓܨ
ساعت15:57---2 اسفند 1391
ادم من..



بوی سیب می دادحرفایت



بهشت را طاق زدم با لب هایت
پاسخ:مرسی شبنم ک اومدی اینم ک نوشتی خیلی خیلی قشنگ بود بازم بیا آدرس وبت باز نمیشه


اشکان
ساعت16:22---11 بهمن 1391
سلام وبلاگ خوبی داری میخام ازت دعوت کنم تا به کوفت چت بیای و بهترینارو تجربه کنی.منتظرتم حتما بیای


پاسخ:سلام ممنون از حسن انتخابت.ولی من تو چت ومت نمیام اعصابم ندارم بیام اونجا.تو برو جای منو خالی کن


atieh
ساعت11:42---11 بهمن 1391
salam azizam vebe besiar ghashangi dary

lotfan be manam sar bezan ta age dost dashty tabadol konim

khosh hal misham khabaram koni.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 1 بهمن 1398برچسب:, ] [ 15:31 ] [ ] [ ]