قسمت

قسمت

یه جورایی درگیر عشق این واون شدی گلم

یه جورایی ورد زبون دیگرون شدی گلم

اگه تقصیر منه پس باید برم رهات کنم

حتی اگه رها نشد قلبو تو سینه بشکنم

خودمو راضی میکنم این دلو از تو بکنم

اگه بشه سالی یه بار دیگه بهت زنگ نزنم

قسمت ما جدایی شد

                   خودت اینو خوب میدونی

دیگه نمیخوام واسه من شعرای غمگین بخونی



نظرات شما عزیزان:

نسترن
ساعت16:28---1 بهمن 1391
حنجرم پاره شد بسه توروخداچقد دادبزنم بگم دیگه نمیخوام واسه من شعرای غمگین بخونی
پاسخ:قسمت ما...........


دیگه میخوام واسه خودم شعرای غمگین بخونم

پاسخ:نمیشه خاطراتتو از دفترم پاک بکنم اسمتو از یاد ببرم یاد تو رو خاک بکنم من که تموم لحظه هامو به پای تو ریختم عزیزم من که تقصیری نداشتم نمیری از تو خاطرم
پاسخ:
پاسخ:حتی اگه رها نشد قلبو تو سینه میشکنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 1 بهمن 1391برچسب:, ] [ 16:3 ] [ مریم ] [ ]