دوستت دارم

دوستت دارم

اخه من نمیدونم توازکجامطلب میاری!حالایه چیزم پیداکنم میمونم توکدوم وبم بزارم.عطربارانم.وب تو.وب نارنج...دیگه این روازخودم گفتم برات.به بزرگی خودت ببخش

 

دوستت دارم حتی اگرنباشی.حتی اگردستان دیگری تورادراغوش

 

کشند.حتی اگرمال دیگری شوی.حال انکه تومال دیگری هستی نه من

 

بی سروپا.اصلاچه فرقی دارد.توباشی.خوش باشی.دنیای من کامل

 

است.تا ته دنیادوستت خواهم داشت.



نظرات شما عزیزان:

مریم
ساعت13:05---11 بهمن 1391
آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآا خ یکی بیاد قلبمو بگیره از این دیوونه داره همینجور فشارش میده

وااااااااااااااای دارم با شصتم تایپ میکنم خودم خندم گرفته
پاسخ:وااااااااا خدامرگم بده دخترمردم پاک چل شد!!!الهی خب چراباشصتت حالا؟!


♥♥♥♥♥دل نوشته♥♥♥♥♥
ساعت11:33---11 بهمن 1391
سلام دوست عزیز واقعا مطالبت جالبی داری
به ن هم یه سری بزن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 11 بهمن 1391برچسب:, ] [ 11:16 ] [ ] [ ]