مریم اعصاب نداره

مریم اعصاب نداره

(غیر از نسترن عزیزم همه بخونن شامل حال همه تبلیغاتیا میشه)انقدربدم میاد از این تبلیغاتا ک همش

میان میگن

امارسایتت بالا بره

 

بیا بریم جهنم

کوفت بخر زهرمار بخر اه بابا ولم کنید نمیخوام آمار بالا بره میخوام تنها باشم میخوام هیچکس نباشه

چقدر نفهمید

هی پاک میکنم دوباره میبینم 15تا تبلیغاتی نظر دارم بخدا اشکم داره درمیاد یه آدم پیدانمیشه بیاد یه

نظر درست

وحسابی بذاره شما ها هر وبی ک میرید همین چرت وپرتارو مینویسید ک مثلا نویسنده رو خر کنید

نمیخوام وبم به

چشم شما دیوونه ها قشنگ بیا اگه کسی هس وبش قشنگه مطلباش مثه خودمه خب بیاد قدمش

روچشمم هزار

بارم لینکش میکنم ولی حرصم درمیاد از این تبادل لینکای آنلاین...

تروخدا جون ماماناتون جون باباهاتون یکم آدم باشید فقط یکم

دفعه بعد با آرامش برخورد نمیکنما فحش میدم

 



نظرات شما عزیزان:

نگار
ساعت15:54---26 بهمن 1391
مریم جون منم حیلی تنهام نگاه به وبلاگم نکن که عاشقانه نوشتم ولی دلم پرازدرده .شب وروزم شده گریه

نسترن
ساعت15:22---21 بهمن 1391
وای مریم جونم چرااینجوری میکنی؟میزارن که میزارن اصلامیخوای تودیگه کامنتارونبین خودم میبینم.هوم؟خیلی بدمیشی اینجوری وقتی عصبی میشیا
پاسخ:نسترن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 21 بهمن 1391برچسب:, ] [ 9:55 ] [ مریم ] [ ]