آه....بردیوار سخت سینه ام گویی

       ناشناسی مشت میکوبدبازکن در.....اوست

من به خودآهسته میگویم بازهم رویا آن هم اینسان تیره ودرهم باید از

داروی تلخ خواب عاقبت برزخم بیداری نهم مرحم،

میفشارم پلکهای خسته را برهم....

لیک بردیوار سخت سینه ام باخشم ناشناسی مشت میکوبدبازکن

در...اوست؛

       دامن از آن سرزمین دور برچیده

          ناشکیبادشت هارادرنور دیده

            بازکن در...اوست

              آسمان هارابه دنبال تو گردیده

درره خود خسته وبی تاب یاسمن هارا به بوی عشق بوییده

بالهای خسته اش را درتلاشی گرم

هرنسیم رهگذر بامهر بوسیده بازکن در....اوست

 

اشک حسرت مینشیند برنگاه من رنگ ظلمت میدود در رنگ آه من؛من

لیک باخشم میگویم:

بازهم رویاآن هم اینسان تیره ودرهم؟.....؟!

باید از داروی تلخ خواب عاقبت برزخم بیداری نهم مرحم

میفشارم پلک های خسته رابرهم.....

 

                                                  فروغ فرخزاد

 



نظرات شما عزیزان:

دینا
ساعت16:36---6 آذر 1391
میشه شعربی تومهتاب شبی روبزاری؟باهاش خاطره عزیزی دارم ولی پیداش نمیکنم تونستی بزارنتونستی هم شایدگشتم گذاشتم وبم
پاسخ:باشه عزیزم پیداش میکنم حتما


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 10 آبان 1391برچسب:, ] [ 16:36 ] [ مریم ] [ ]