آسمان را ديدی؟

 


آسمان هم ديشب مثل چشمان گل خاطره ام قرمز بود.

 


آسمان سرخ ولی بی احساس.

 


آسمان! درد مرا میفهمی؟

 


آسمان! اشک مرا میبينی؟

 


آسمان دل من غرق دررنگ غم است.

 


آسمان دل من رنگ يک خاطره است.

 


آسمان دل من ، رنگ اشک دل تنهای من است.

 


آسمان! درد مرا میفهمی؟

 


کاش باز هم امشب اين دل خاکی من از زمين پر بکشد.

 


و مرا تا پرواز و مرا تا تنها و مرا تا اوج خيال تک و تنها ببرد

 


آسمان را ديدی؟

 


آسمان زيبا بود.

 


آسمان درد مرا میفهميد. آسمان اشک مرا هم میديد

 


آسمان سرخ از درد و غم است

 


آسمان ! درد تورا میفهمم

 


آسمان ! اشک ترا میبينم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 1 اسفند 1391برچسب:, ] [ 16:24 ] [ مریم ] [ ]